10 βήματα για να διαχειριστείτε τη λαχτάρα σας για το φαγητό

Οι περισσότεροι άνθρωποι που συμμετέχουν σε προγράμματα μείωσης βάρους ομολογούν ότι το πιο δύσκολο σημείο είναι η διαχείριση της λαχτάρας τους για το φαγητό.




Όταν βρίσκεστε σε μία απόλυτη κατάσταση λαχτάρας για φαγητό, η ιδέα να ακολουθήσετε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής κάθε άλλο παρά καλή δεν φαντάζει. Είναι σαν κάποιος να σας τραβάει τη «συναισθηματική κουβερτούλα»! «Δηλαδή δε θα ξαναφάω παγωτό, πατατάκια, ζυμαρικά, σοκολάτα ... (συμπληρώστε εσείς)..;;;»


Για να σας βοηθήσω να υιοθετήσετε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής που να περιλαμβάνει τα τρόφιμα που λαχταράτε συνήθως, σας προτείνω να δοκιμάσετε τα 10 παρακάτω βήματα:

Μπουκίτσες πατάτας!

Μπουκίτσες πατάτας! Στο wishfulchef.com αναφέρεται ως tater tots, αλλά λίγη σημασία έχει το όνομα. Το θέμα είναι πώς οι πατάτες είναι αγαπημένο τρόφιμο μικρών μεγάλων. Κι έτσι η συνταγή αυτή έρχεται να αντικαταστήσει τις κατεψυγμένες πατάτες και τα πατάκια.


Δοκιμάστε το σνακ πατάτας γιατί εκτός του ότι είναι ένα σνακ αφράτο στο εσωτερικό και τραγανό στο εξωτερικό, είναι και πιο υγιεινό, ψητό και όχι τηγανητό, με απλά συστατικά: πατάτες, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.

Διαταραγμένη Διατροφή ή Διατροφική Διαταραχή;

Δίαιτα και άσκηση, για πολλούς η συνταγή προκειμένου να βρίσκονται σε φόρμα ή για κάποιους ο ιδανικός τρόπος διαχείρισης βάρους. Όσο πιο πιστοί και τακτικοί είμαστε τόσο πιο πιθανό να γίνουμε αντιληπτοί στον εαυτό μας αλλά και στους άλλους ως πειθαρχημένοι, ή ακόμα χειρότερα, ως φανατικοί της υγείας. Αν και θα έπρεπε, η υγιεινή αυτή συνταγή σπάνια αποτελεί αιτία ανησυχίας, εκτός αν υπάρχει κάτι εμφανώς αταίριαστο στην εμφάνισή μαςΗ συμπεριφορά της δίαιτας και της άσκησης με σκοπό το αδύνατο κορμί, καθώς και η υπερκατανάλωση τροφής, μπορεί να είναι σημάδια διαταραγμένης διατροφής.


Η δίαιτα και η ενασχόληση με το φαγητό και το βάρος δεν είναι κάτι νέο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκείνοι που το κάνουν επιδιώκουν να ζήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Ωστόσο, αθώες προσπάθειες να τρώει κανείς υγιεινά μπορεί να οδηγήσουν σε ένα διαταραγμένο τρόπο διατροφής που δεν εμπίπτει κατ 'ανάγκη στην ανορεξία ή τη βουλιμία - δύο από τις πιο κοινές μορφές διαταραχών πρόσληψης τροφής. Οι διατροφικές διαταραχές μπορούν να προκύψουν από μια ποικιλία αιτιών, η χρόνια δίαιτα ακόμα και η υπερβολική άσκηση είναι συνήθως πρόδρομες συμπεριφορές για αυτήν την επικίνδυνη κατάσταση. Άραγε, πότε αυτή η εμμονή με την υγιεινή διατροφή μπορεί να θεωρηθεί ανησυχητική για την υγεία;


Σε ολισθηρό δρόμο...

7 κανόνες της αποτελεσματικής δίαιτας



Ψάξαμε και βρήκαμε τους 7 χρυσούς κανόνες της αποτελεσματικής διαιτας!! Έτσι σήμερα έχουμε την τιμή να σας τους παρουσιάσουμε!

Διαβάστε τους παρακάτω και διαδώστε!!

Κολοκυθάκια παρμεζάνας



damndelicious.net
Τα τηγανιτά κολοκυθάκια με το κουρκούτι, που αποτελεί ένα κλασσικό ελληνικό έδεσμα, είναι πολύ νόστιμα. Ωστόσο τα κολοκυθάκια δεν μπορούν να μαγειρευτούν μόνο με αυτόν τον τρόπο και σίγουρα δεν μπορούν να είναι νόστιμα μόνο τηγανιτά. Αν για εσάς πέρα από την παράδοση είναι σημαντική και η υγεία σας αξίζει να πειραματιστείτε με αυτή τη συνταγή η οποία είναι εύκολη, γρήγορη, νόστιμη, θρεπτική και υγιεινή!