Νέα Βιωματική Ομάδα «Γίνε Εσύ Τώρα»


Η βραχυπρόθεσμη ομάδα «Γίνε Εσύ Τώρα» του Ιουλίου ολοκληρώθηκε! Τα λόγια των συμμετεχόντων μαρτυρούν ότι έγινε μία καλή αρχή:
 «Ξεκίνησα κουρασμένη από τις πολλές προσπάθειες που έχω κάνει. Η ομάδα ήταν μία αλλαγή στη ζωή μου, άφησα πίσω κακές σκέψεις, κακά συναισθήματα και ξεκινάω ένα νέο ταξίδι φροντίδας και αγάπης για τον εαυτό μου και το σώμα μου. Σήμερα είμαι έτοιμη να ξεκινήσω κάτι καινούργιο.» Λ. 50 χρ.

«Γίνε Εσύ Τώρα» - Βιωματική ομάδα Coaching τον Ιούλιο!!!

«Όταν θα χάσω 20 κιλά, θα πάω στη θάλασσα με τους φίλους μου»
«Όταν αδυνατίσω, τότε θα ντύνομαι ωραία»
«Όταν τελικά καταφέρω να χάσω βάρος, θα φλερτάρω»


Σας ακούγονται οικείες φράσεις;
Φράσεις σαν κι αυτές αναπαράγονται καθημερινά από πολλές γυναίκες, οι οποίες έχουν βάλει τη ζωή τους -και την ευτυχία τους- σε παύση, μέχρι να χάσουν βάρος και να γίνουν ο εαυτός που ονειρεύονται. Στη βιωματική ομάδα coaching με τίτλο «Γίνε Εσύ Τώρα», ενθαρρύνουμε τις γυναίκες να σκεφτούν λίγο διαφορετικά.. μετατρέποντας το «μέλλον» σε «παρόν». Τι σημαίνει αυτό;
Σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να ζήσω το τώρα. Ήρθε η ώρα να πω ναι σε καλέσματα. Ήρθε η ώρα να ζήσω μία γεμάτη ζωή όπως μου αξίζει. Χωρίς αναβολές. 

10 βήματα για να διαχειριστείτε τη λαχτάρα σας για το φαγητό

Οι περισσότεροι άνθρωποι που συμμετέχουν σε προγράμματα μείωσης βάρους ομολογούν ότι το πιο δύσκολο σημείο είναι η διαχείριση της λαχτάρας τους για το φαγητό.




Όταν βρίσκεστε σε μία απόλυτη κατάσταση λαχτάρας για φαγητό, η ιδέα να ακολουθήσετε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής κάθε άλλο παρά καλή δεν φαντάζει. Είναι σαν κάποιος να σας τραβάει τη «συναισθηματική κουβερτούλα»! «Δηλαδή δε θα ξαναφάω παγωτό, πατατάκια, ζυμαρικά, σοκολάτα ... (συμπληρώστε εσείς)..;;;»


Για να σας βοηθήσω να υιοθετήσετε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής που να περιλαμβάνει τα τρόφιμα που λαχταράτε συνήθως, σας προτείνω να δοκιμάσετε τα 10 παρακάτω βήματα:

Διαταραγμένη Διατροφή ή Διατροφική Διαταραχή;

Δίαιτα και άσκηση, για πολλούς η συνταγή προκειμένου να βρίσκονται σε φόρμα ή για κάποιους ο ιδανικός τρόπος διαχείρισης βάρους. Όσο πιο πιστοί και τακτικοί είμαστε τόσο πιο πιθανό να γίνουμε αντιληπτοί στον εαυτό μας αλλά και στους άλλους ως πειθαρχημένοι, ή ακόμα χειρότερα, ως φανατικοί της υγείας. Αν και θα έπρεπε, η υγιεινή αυτή συνταγή σπάνια αποτελεί αιτία ανησυχίας, εκτός αν υπάρχει κάτι εμφανώς αταίριαστο στην εμφάνισή μαςΗ συμπεριφορά της δίαιτας και της άσκησης με σκοπό το αδύνατο κορμί, καθώς και η υπερκατανάλωση τροφής, μπορεί να είναι σημάδια διαταραγμένης διατροφής.


Η δίαιτα και η ενασχόληση με το φαγητό και το βάρος δεν είναι κάτι νέο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκείνοι που το κάνουν επιδιώκουν να ζήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Ωστόσο, αθώες προσπάθειες να τρώει κανείς υγιεινά μπορεί να οδηγήσουν σε ένα διαταραγμένο τρόπο διατροφής που δεν εμπίπτει κατ 'ανάγκη στην ανορεξία ή τη βουλιμία - δύο από τις πιο κοινές μορφές διαταραχών πρόσληψης τροφής. Οι διατροφικές διαταραχές μπορούν να προκύψουν από μια ποικιλία αιτιών, η χρόνια δίαιτα ακόμα και η υπερβολική άσκηση είναι συνήθως πρόδρομες συμπεριφορές για αυτήν την επικίνδυνη κατάσταση. Άραγε, πότε αυτή η εμμονή με την υγιεινή διατροφή μπορεί να θεωρηθεί ανησυχητική για την υγεία;


Σε ολισθηρό δρόμο...