Μηπως το φαγητο στις γιορτες σε αγχωνει; III

- Φάε αυτό που θες να φας!
- Μα πώς θα το κάνω; Πες μου μέχρι πόσα μελομακάρονα και κουραμπιέδες επιτρέπεται να φάω τα Χριστούγεννα! Εσύ είσαι η διαιτολόγος, εσύ ξέρεις τι πρέπει και τι δεν πρέπει να τρώμε. Νιώθω χαμένη αν δεν μου πεις εσύ τι να φάω ακριβώς.
Είναι λογικό να νιώθεις χαμένη με αυτά που λέω. Είναι κάτι καινούργιο για εσένα, να σου προτείνω να τρως σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Κι αυτό γιατί, μετά από τόσα χρόνια δίαιτας, έμαθες να ακολουθείς τις ανάγκες της δίαιτας (κανόνες) και ξέχασες να ακούς τις δικές σου.
Όλοι έτσι νιώθουμε μπροστά στο καινούργιο, χαμένοι και ανασφαλείς. Είναι το άγνωστο που μας τρομάζει. Αλλά αυτή είναι η διαδικασία, θα πρέπει να το χάσεις για να το βρεις.
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αποκτήσεις έναν υγιεινό/φυσιολογικό τρόπο διατροφής, έναν τρόπο δηλαδή που θα είναι ξένοιαστος και δε θα χρειάζεται να προσπαθείς να χωρέσεις σε κανόνες που είναι έξω από εσένα, είναι να μάθεις να τρως σύμφωνα με τα σήματα του σώματός σου και να τρως τόσο ώστε να χορταίνεις, και φυσικά να μη νιώθεις στέρηση.
Πρόκειται για πειραματισμό λοιπόν, μέσα από τον οποίο θα μάθεις για σένα και εσένα.
Διάλεξε τρόφιμα που θα σου καλύψουν την φυσική σου τάση για θρέψη και απόλαυση.
Αναρωτήσου:
👉 Πεινάω ή έχω όρεξη για κάτι γευστικό;
👉 Τι θέλω να φάω;
👉 Τι χρειάζομαι να φάω;
👉 Τι έχω στη διάθεσή μου να φάω;
Αυτές οι αυτοαναφορικές ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν να κάνεις διατροφικές επιλογές που θα σε ικανοποιούν σε όλα τα επίπεδα.
Δοκίμασέ το, πειραματίσου. Είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου για να το κάνεις! 

ΘΕΜΑΤΑ BLOG

Δημοφιλείς αναρτήσεις